Friday, July 16, 2010

Bangau Kurus

Bangau og bangau kenapa kamu kurus? bagaimana aku x kurus, ikan x mahu timbul....
ikan oh ikan kenape x mahu timbul? bagaimana aku nak timbul, kolam dalam sangat....
kola oh kolam kenape dalam sangat? bagaimana aku x dalam, org curi pasir.....
pasir oh pasir kenapa org curi kamu, bagaimana aku curi perut belum penuh......
perut oh perut kenape belum penuh? bagaimana aku nak penuh, banyak org kene jage....

orang oh orang kenape kene jage? bagaimana kalau x jage semua sangkut-sangkut.....
Sangkut oh sangkut kenape boleh sangkut? bagaimana tak boleh sangkut, lori habis minyak.

Lori oh lori kenape habis minyak? bagaimana tak habis minyak, minyak sudah mahal...
Minyak oh minyak kenape engkau mahal? bagaimana aku tak mahal, subsidi sudah tarak...
Subsidi oh subsidi kenape engkau tad de? bagaiman aku tak de. lu olang sapu banyak sangat,
Apasal lu sapu banyak sangat..... PRU 13 belum tentu menang...belum tentu menang....

No comments:

Post a Comment